Dostava

Način in strošek dostave in obdelave naročila

Za vsa naročila nad 200 € brez ddv po Sloveniji je dostava brezplačna*, razen za posebne dostave. Strošek dostave je razviden ob oddaji naročila in na ponudbi. 

Pakete na območju Slovenije dostavlja Pošta Slovenije, v posebnih primerih imamo lastno dostavo.  

Artikli na zalogi, gredo v dobavo isti dan. 

Artikle lahko osebno prevzamete v Lescah, Trgovina Krek, TNC Lesce, Hraška cesta15, med delovnim časom

Strošek dostave

Strošek dostave je 4 € do neto vrednosti naročila  200€. Dostava nad 200€ je brezplačna.

Lasten prevzem v Lescah je brezplačen.


Posebne dostave

V kolikor želite dostavo izven normalnih dostav, si pridržujemo zaračunavanje dodatnih stroškov

Dostava kamorkoli na območju Slovenije

Dostava na drugaobmočja bo na voljo kmalu. 

Dobavni roki

Ob vsakem naročilu vas bomo obvestilio dobavnem roku. V kolikor boste pred naročilo izvedli povrpraševanje za ponudbo, boste na njej obveščeni o dobavnem roku.

Pridržujemo si pravico, da naročilo dostavimo v več paketih.

Zaradi različnih dobavljivosti izdelkov je naročilo lahko razdeljeno na več pošiljk. Lahko jih odpremimo delno ali vse hkrati. Ob potrditvi naročila vas bomo o tem obvestili. 

Za dostavo poskrbi Pošta Slovenije, večinoma naslednji delovni dan od dneva odpreme, vendar najkasneje v roku treh delovnih dni. Datum dostave preko DPD-ja pa ob oddaji spletnega naročila izberete in označite vi. Ob odpremi pošiljke vam bomo poslali obvestilo, da smo artikle že poslali na pot.

Za vse dodatne informacije nas pokličite 04/530 2344 ali pošljite elektronsko pošto.

Obravnava poškodovanih pošiljk (odškodnine)

Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je artikel ali pošiljka fizično poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko vložite postopek odškodnine pri Pošti Slovenije. To storite tako, da pošiljko (embalažo + vsebino) prinesete na pošto, takoj, ko opazite poškodbo ali izropano pošiljko najkasneje v roku 30 dni od prevzema pošiljke. Na pošti opozorite, da je potrebno izpolniti Zapisnik o poškodovani pošiljki, ki ga podpišete tudi vi. Po prejetju vse potrebne dokumentacije, se na Pošto Slovenije poda zahtevek za odškodnino. Zahtevek na Pošti Slovenije komisijsko obravnavajo in na podlagi odgovora ali odobritve se vrne kupnina ali naroči nov artikel. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo odškodnina rešena v najkrajšem možnem času.

Vračilo blaga 

Naročenega in prejetega blaga ni mogoče vrniti oziroma preklicati naročilo.